Tuesday, October 7, 2008

Kembali ke Bumi Syam

Salam semua,

Saya kembali ke Bumi Syam pada 06 Oktober 2008M demi menyambung pengajian saya, bertolak dari KLIA pada 05 Okt jam 8.15pm, transit di Bangkok lebih kurang 3 jam, kemudian terus ke Amman. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Di KLIA abang yang tolong uruskan, di Bangkok dan Amman pula, ikhwah seperjuangan di sini yang tolong saya. Kepada Mus'ab, Ismail, Hani, al-alkh di JUST, diucapkan jutaan terima kasih atas pertolongan kalian. Jazakumullah khaira. Juga kepada akhawat yang bersama saya, Jazakunnallah khaira.

Tak lupa juga diucapkan salam wada' kepada aqriba' di sana, juga mereka yang bersama saya sebelum saya meninggalkan tanahair, juga kepada mereka yang menelefon atau sms yang selalu ingatkan saya. Begitu juga buat orang UIAM tu yang masih ingat lagi orang sini, nasihat anda amat dihargai sebagai motivasi buat diri ini. Sama-sama kita teruskan perjuangan untuk merapatkan diri pada Allah swt.



1 comment:

nora said...

begitu cpt masa berlalu,mahligai uiam tersergam indah ,meninggalkan pelbagai seribu kenangan manis mencari segunung ilmu,kenangan bersamamu k za tetap ku kenang.....jiwang ni...